Wasz przewodnik po podróżach!

Lubicie podróżować?

Świetnie się składa, bo ja również!

Żaden ze mnie zawodowy przewodnik po mieście, czy po kraju, jestem po prostu zwykłym amatorem podróży i wszelkiej maści turystyki. Zawsze mnie fascynowały odległe światy, zawsze chciałem udać się w podróż dookoła świata, zawsze chciałem zobaczyć jak najwięcej naszego pięknego, niesamowitego globu, na którym przecież znajduje się jeszcze wiele, naprawdę wiele ciekawych miejsca, wartych zobaczenia, a o których nikt nigdy nie słyszał. Można więc zostać w pewnym sensie odkrywcą.

Ja jednak przed wami Ameryki odkrywać nie będę. Chcę pisać o podróżach w sposób odkrywczy, a przede wszystkim pomocny dla was. Chcę abyście się dowiedzieli, jak najlepiej rozpoznać po naturze, gdzie jest kierunek północny, albo też abyście potrafili sami (bez zegarka) określić upływ czasu, czy inne rzeczy… co zabrać do samolotu, jak przygotować się do odległej podróży, co ze sobą zabrać, gdy wybieramy się w bliską podróż po Polsce, a co jeśli wybieramy się w odległy wyjazd do Australii.

Mam nadzieję, że to miejsce w internecie – jakże skromne – stanie się dla was pewnym źródłem niezwykle interesującej wiedzy i że podzielicie się swoimi doświadczeniami i przemyśleniami w komentarzach, być może uda nam się z tego stworzyć fajną społeczność podróżników, którzy wzajem będą się wspierać swoimi doświadczeniami!

Skomentuj

